Gajo

02/ 530 06 83
Pon: 11h - 13h, 14h - 18h
Tor., sre. in čet.: 9h - 13h, 14h - 18h
Pet: 9h - 13h, 14h - 16h
 

Pogoji poslovanja

Naročanje

Naši izdelki so Vam na voljo kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu. Naročnik nima dodatnih stroškov z uporabo komunikacijskega sredstva - spletne trgovine podjetja Gajo SPORT+STIL.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v www.gajo.si elektronski trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen Gajo SPORT+STIL Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Arhiviranje pogodbe

Sklenjeno naročilo med naročnikom in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja Gajo SPORT+STIL, Lendavska 31, 9000 Murska Sobota. Naročila in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po telefonu 02/ 53 00 683 ali z zahtevo po elektronski pošti na: info@gajo.si.

Varstvo vaših osebnih podatkov

Zagotavljamo, da Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali nikomur. Naslov Vaše elektronske pošte bomo uporabljali izključno z Vašim dovoljenjem in Vas samo na Vašo željo obveščali o novostih in akcijah na naši spletni strani. Vašo telefonsko številko bomo uporabili samo za preverjanje naročil, za kar si pridržujemo pravico zaradi morebitnih zlorab.

Garancija

Vsak artikel, ki ga kupite pri nas, ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Ta velja eno leto od nakupa. Garancija zajema vse napake pri izdelavi in tudi napake v materialu izdelka.
Iz garancije so izvzete poškodbe artikla zaradi nepravilne uporabe in normalne obrabe ob redni uporabi.
Ker želimo, da boste z našimi izdelki resnično zadovoljni, smo v vsakem trenutku pripravljeni prisluhniti vaši morebitni težavi s katerim od naših artiklov. Lahko nam pošljete elektronsko pošto, ali nas pokličete in dogovorili se bomo.

 

Stvarna napaka

 

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.


Napaka je stvarna:

1.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.    če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.    če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.


Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 


Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.


Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.


Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.


Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.


Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.


Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

-      odpravi napako na blagu ali

-      vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-      blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

-      vrne plačani znesek.


V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.


Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.


Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

(1)Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona tt.

(2)Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

-      potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

-      potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

-      potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

-      potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

(3)Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena tt teči z dnem sklenitve pogodbe.

(4)Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena tt teči z dnem sklenitve pogodbe.

(5)Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena tt pri teh pogodbah:

1.    o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2.    o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3.    o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4.    o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5.    o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6.    o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7.    o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8.    o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9.    o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

(1)Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona tt prenehajo obveznosti strank glede:

-      izpolnjevanja pogodbe ali

-      sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

(2)V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

(3)Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

(4)Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

(5)Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

(6)Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu izprvega odstavka 43.č člena tega zakona tt, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

(7)Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

(8)Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

(9)Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

(10)Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena tt in a43.e člena tega zakona tt.


 

V primeru, da želite iz kakršnega koli razloga odstopiti od pogodbe, lahko v 14 dneh to pisno sporočite na naslov Gajo SPORT+STIL, Lendavska 31 , 9000 Murska Sobota ali po e-pošti info@gajo.si, ne da bi vam bilo za to potrebno navesti razlog. Štirinajstdnevni rok začne teči naslednji dan po prejemu blaga.

Obrazec za vračilo blaga priloga

Cene izdelkov

V vseh cenah je DDV že vštet. Cene naročenih izdelkov veljajo v trenutku oddanega Vašega naročila!

Neobvezna priporočena prodajna cena dobavitelja/proizvajalca,

je cena, ki jo določi dobavitelj, proizvajalec ali uvoznik in je objavljena v njihovih cenikih oziroma katalogih. Je cena po kateri začnemo prodajati naše izdelke v spletni trgovini gajo.si. Cena se potem spreminja glede na cene na trgu. 

Načini plačila

  • po povzevtju (naročene artikle plačate ob dostavi)
  • s plačilnimi karticami
  • po predračunu

 

Pritožbe in spori

Spletna trgovina www.gajo.si si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Gajo sport+stil, Uroš Gajšek s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.


Gajo sport+stil, Uroš Gajšek s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. Ali https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage 


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Tolmačenje piktogramov

Tolmačenje piktogramov osnovnih delov obutve, ki se uporabljajo za glavne sestavne dele obutve

 

 

Želimo Vam veliko zadovoljstva pri uporabi naših izdelkov.

Izdelki Prym so pakirani po 1.000kos in je pogojena minimalna količina. Slike so simbolične, cene so informativne. Za točne informacije o izdelkih Prym nas kontaktirajte na info@gajo.si. 

Povezani z nami