Pogoji poslovanja
Naročanje
Naši izdelki so Vam na voljo kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu. Naročnik nima dodatnih stroškov z uporabo komunikacijskega sredstva - spletne trgovine podjetja Gajo SPORT+STIL.
Postopek sklenitve pogodbe
Koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe
Na voljo do sklenitve kupoprodajne pogodbe so naslednji koraki:
- Prijava v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom ali iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov spletne trgovine;
- Izbor izdelka ali izdelkov v spletni trgovini;
- Dodajanje izbranega izdelka v košarico;
- Izbor količine izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
- Pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini;
- Podatki o kupcu, kjer se že registrirani uporabniki vpišejo s svojim uporabniškim imenom in geslom ali izberejo hitri nakup, kjer vpišejo potrebne podatke;
- Dodaja naslova za dostavo, v primeru, da se slednji razlikuje od naslova, ki ga kupec odda v fazi iz predhodne alineje;
- Izbor načina plačila (po povzetju, po predračunu ali s plačilno kartico);
- Pregled naročila z morebitnimi stroški dostave;
- Potrditev in oddaja naročila in s tem zaključek nakupa.
Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Pred zaključkom in oddajo naročila je uporabniku, v tem primeru kupcu, omogočeno, da:
- Vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v košarico;
- Vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
- Ceno in količino vseh izbranih izdelkov;
- Spreminja količino izbranih izdelkov;
- Odstrani izdelke iz košarice;
- Dodaja račun za podjetje;
- Spreminja način plačila.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v www.gajo.si elektronski trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen Gajo SPORT+STIL
Rok dostave
Dobavni rok naročila za izdelke na zalogi je praviloma 5 delovnih dni. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, bo ponudnik o tem obvesti kupca z elektronskim sporočilom in mu sporočil predvideni dobavni rok.
Arhiviranje pogodbe
Sklenjeno naročilo med naročnikom in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja Gajo SPORT+STIL, Lendavska 31, 9000 Murska Sobota. Naročila in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po telefonu 02/ 53 00 683 ali z zahtevo po elektronski pošti na: info@gajo.si.
Varstvo vaših osebnih podatkov
Zagotavljamo, da Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali nikomur. Naslov Vaše elektronske pošte bomo uporabljali izključno z Vašim dovoljenjem in Vas samo na Vašo željo obveščali o novostih in akcijah na naši spletni strani. Vašo telefonsko številko bomo uporabili samo za preverjanje naročil, za kar si pridržujemo pravico zaradi morebitnih zlorab.
Garancija
Vsak artikel, ki ga kupite pri nas, ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Ta velja eno leto od nakupa. Garancija zajema vse napake pri izdelavi in tudi napake v materialu izdelka.
Iz garancije so izvzete poškodbe artikla zaradi nepravilne uporabe in normalne obrabe ob redni uporabi.
Ker želimo, da boste z našimi izdelki resnično zadovoljni, smo v vsakem trenutku pripravljeni prisluhniti vaši morebitni težavi s katerim od naših artiklov. Lahko nam pošljete elektronsko pošto, ali nas pokličete in dogovorili se bomo.
Jamstvo za skladnost blaga
Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za skladnost svoje izpolnitve.
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja zahtev iz zgornjega odstavka mora blago tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova skladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita. Kupec mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost na blagu, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku enega leta od izročitve.
V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje.
Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti kupca pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko kupec izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Kupec lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti.
Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o neskladnosti obvestil prodajalca.
Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@gajo.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa ali drugo dokazilo (npr. bančni izpisek), s katerega sta razvidna datum in čas nakupa. Prodajalec bo v 5 dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije. Obrazec za reklamacijo blaga (obvestilo o neskladnosti) dobite tu.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.
V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije in ki ga prodajalec odobri, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To sporoči na e-naslov: info@gajo.si. Pri tem kupca bremenijo le stroški vračila blaga.
Odstopni rok začne teči z dnem, ko kupec pridobi dejansko posest nad blagom.
Kupec mora ponudnika o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazcu (obrazec dobite tu) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrnil vsa prejeta plačila.
Vrnitev plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga oz. do prejema dokazila, da ste blago poslali nazaj.
Skladno z 135. členom ZVPot-1 odstop od pogodbe ni možen v primeru, da so bili naročeni izdelki, prehranska dopolnila in drugi posebni izdelki. Navedeno ne velja v primerih dostave napačnih izdelkov.
Če je kupec blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo.
Vračilu blaga je treba obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa ali drugo dokazilo (npr. bančni izpisek), s katerega sta razvidna datum in čas nakupa.
Kupec blago vrne tako, da :
poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.
Gajo sport+stil, Uroš Gajšek s.p.
Lendavska ulica 31
9000 Murska Sobota
V primeru, da želite iz kakršnega koli razloga odstopiti od pogodbe, lahko v 14 dneh to pisno sporočite na naslov Gajo SPORT+STIL, Lendavska 31 , 9000 Murska Sobota ali po e-pošti info@gajo.si, ne da bi vam bilo za to potrebno navesti razlog. Štirinajstdnevni rok začne teči naslednji dan po prejemu blaga. Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe.
Obrazec za vračilo blaga priloga.
Cene izdelkov
V vseh cenah je DDV že vštet, ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Cene naročenih izdelkov veljajo v trenutku oddanega Vašega naročila!
Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na prodajni Gajo sport+stil. Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.
Načini plačila
- po povzevtju (naročene artikle plačate ob dostavi)
- s plačilnimi karticami
- po predračunu
Pritožbe in spori
Spletna trgovina www.gajo.si si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Gajo sport+stil, Uroš Gajšek s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Gajo sport+stil, Uroš Gajšek s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. Ali https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Tolmačenje piktogramov
Tolmačenje piktogramov osnovnih delov obutve, ki se uporabljajo za glavne sestavne dele obutve
Želimo Vam veliko zadovoljstva pri uporabi naših izdelkov.
Izdelki Prym so pakirani po 1.000kos in je pogojena minimalna količina. Slike so simbolične, cene so informativne. Za točne informacije o izdelkih Prym nas kontaktirajte na info@gajo.si.